17 Aralık 2013

Geldim


Hayatım sürekli değişiyor. Sanki hayatımla ilgili birinin elinde kartlar var, tam 'ok buna alıştım' diyorum ve kartlar yeniden karışıyor. Aslında hiç başa dönmüyorum, sadece farklı bir hayat yaşıyorum. Hatta bambaşka bir hayat. Garip. Şimdi o kartlar yine karışıyor.....

Kızımla 1 yıllığına Almanya'ya geldik, sevdiklerimin yanına, büyüdüğüm yere.
Kalbimin diğer yarısını, evimi, yeni arkadaşlarımı, eşyalarımı aslında herşeyimi İstanbul'da bıraktım sadece kızımı aldım.

Hayatımda ilk defa burnum direği sızladı....



3 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Gurbet çok acı aslında.
Çok sevgiler canım ...

Adsız dedi ki...

Herzlich willkommen:)

Sara

Defnenin Annesi dedi ki...

@Hayat Izlerim: bazi seylerin degerini daha iyi anliyor insan.

@Sara: DANKE!

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails