16 Ekim 2009

Hastane Cantasi ve Homeopati


Kendiniz icin gerekli seyler

2 cift Terlik (ben yine crogs'lari öneriyorum) cünkü hem cok kullanisli hemde sismis ayaklar icin ideal.

2-3 cift cok kalin corap. Cünkü soguk ayaklar dogum sancilarinin düzenli bir sekilde gelmesine engel oluyorlar.

2 uzun ve büyük T-shirt. Tabi isterseniz o arkasi acik olan hastane geceliginide giyebilirsiniz. Ama insan kendi esyalariyla daha rahat ediyor bence. Uzun olmasinin nedeni ise, üzerinizi cekistirmek yerine sancilara konsantre olmaniz.

1 Polar ceket. Dogumdan sonra sicak tutsun diye.

Yemek icin birseyler - bu daha cok babalar icin önemli.

1 Bornoz

4-5 adet esofman alti

3 takim esofman (ben hastanede gecelik veya pijama ile hic rahat edemiyorum, ziyaretcilerinin yaninda orami burami kapatmamada gerek kalmamisti. Önden fermuarlilar emzirmek icinde cok iyi oluyor)

3-4 T-Shirt.

2 emzirme sütyeni ve gögüs pedleri

9-10 adet pamuklu kilot

1 rulo en yumusaklarindan tuvalet kagidi

(eve giderken giymek icin kiyafet)

Makyaj malzemeleri, sampuan, dus jeli, sac fircasi, dis fircasi, dis macunu, yüz kremi, deodorant (ama kokusu olmayanlardan, bebeginiz sizin kokunuzu almasi lazim)

Fotoraf makinasi


Bebek icin

2 Zibin

1 Tulum

1 Sapka

1 Ceket

1 Battaniye

3 adet Bebekbezi

1 paket islak mendil

3 adet 100% pamuk bez
ve son olarak Maxi Cosi


Evraklar

Annelik Pasaportu (almanyadakiler icin)
Nüfus cüzdani

Sigorta karti



Homeopati

Plazentadan bir parca aliniyor ve bu parcaya göre bebeginize uygun Globuli olusturuluyor.
Yani bebeginizin atesi ciktiginda, karni agridiginda vs. sadece bu Globuli'leri kullaniyorsunuz ve gerekmedigi sürece baska hic bir ilac kullanmiyorsunuz hatta ömürboyu. Tamamen bitkisel ve hic bir yan etkisi yok. Bunun icin önce bir eczaneyle görüsmeniz gerekiyor cünkü Plazentadan globuli yapan fazla eczane malesef yok. Bu konuda bir kac yakin arkadasimla görüsmüstüm, hepsi bu yöntemden inanilmaz memnunlar. Bizde yapicaktik, hersey hazirdi. Ama defne 33.haftada dünyaya gelince, planzentadan parca vermediler, arastirilmasi gerekiyormus. Eger 2. bir cocuk düsünmüs olsaydik mutlaka yapardim. Ama öyle birsey düsünmüyoruz. O yüzden burdan diger hamilelere sesleniyorum, önce arastirin, ikana olursaniz yaptirin. Etrafimda bunu onlarca kez test etmis ve onaylamis annelerde var ve bu beni ikna etmisti. Hala bu yüzden keske defne biraz daha dayansaydi diyorum. Ama annesütü sayesinde defne zaten hic hasta olmadi (Durun bir tahtaya vurayim)




Google'de aramak icin : plazenta-nosoden

Almanyada veya Avrupa Ülkesinde oturanlar icin böyle bir eczane tik


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Selamlar;
"Plazentadan globuli" oldukça ilgimi çekti. Ancak Türkçe sayfalarda bulamadım. Bu konuda Türkçe olarak tavsiye edeceğiniz bir sayfa var mı? Bir de Türkiye'de bunu yapan eczane biliyor munuz?

Defnenin Annesi dedi ki...

@Deniz Denizci: merhaba, türkiyede malesef fazla homeopati kullanılmıyor, oysa almanyada bu konuda bir çok uzman bulmak mümküm. Çocuk doktorları acil vakalar dışında homeopatiyi tercih ediyorlar. İnternette araştırırken izmir şu doktoru buldum, belki size yardımcı olabilir. http://www.turkiyehomeopati.com/iletisim.htm

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails