2 Ekim 2009

Au Pair'li günler

Zaman hizli geciyordu, calismaya baslayinca sanki daha bi hizlandin. Herseye yetismek zormus.
Au pair ablamizdan cok memnunuz. Defneyle güzel güzel oynuyorlar, yemegini zamaninda yediyor en önemliside defne onu seviyor. Bazen defne'nin cani benim yanima gelmek istiyor, ozaman biraz zorlaniyoruz. Sürekli ayni seyi söylüyorum, "Simdi Calismam gerek ama sonra birlikte disari cikacagiz, sen biraz daha Claudia ile oyna".

Iste günlük planimiz:

8:00   Kahvalti (hep beraber) sonra anne calisma odasina
9:00   Top oyunlari
9:30   Puzzel oyunlari
10:00 2. Kahvalti (1 meyve veya yogurt)
10:30 Saklambac
11:00 Hayvanlarla Oyunlar
11:30 Ögle yemegi
12:00 - 13:00 Oyun Parki (Defne ve Annesi)
13:00 Hikaye zamani + 1 bardak süt ve Ögle uykusu
15:00 it's music time
16:00 anne isini bitiriyor ve defneyle ilgileniyor ve yemek yapiyor ve etrafi topluyor ve ve ve ve

8 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

evinde calisabilmek ayri bir nimet olmali, ne kadar güzel... Defne'nin cok sansli bir bebek oldugunu düsünüyorum. Insallah hersey hep böyle güzel gider hayatinizda=)

Yelish dedi ki...

Hersey planli oldugu zaman cocuklar cok daha mutlu ve sakin olurlarmis.Simdi sirada ne var , bu da ne stresine girmezlermis
Bu durumda Defne parktan sonra hikaye+sut ve uyku vaktinin geldigini biliyor otomatik olarak ve stres olmadan uyuyor.
Benim programim sasabiliyor bazen , saati saatine yaptigimi soyleyemem , keske yapabilseydim.

Annesi haftasonlari at kendini disarlara , evde durma :)

ruhdagı dedi ki...

Ne kadar imrenilesi bir program. Her gün uyabiliyor musun?

Evden çalışmak hoş gözüküyor :)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Yelizcim herşeyin yolunda olmasına çok sevindim. Defne de mutlu ise sorun yok demektir. Sevgiler...

Anne İş'te dedi ki...

işlerin yolunda gitmesine sevindim:))

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

maşallah diyelim önce.
aman ne güzel herşeyin yolunda olması.defne mutlu sen mutlu daha ne olsun.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Vallaha bu home ofis olayı mükemmel bişey ama aaah nerde bizde. O anlamda gerçekten Defne çok şanslı her daim hem annesini görebiliyor hem ondan ayrı zaman da geçirebiliyor.

Adsız dedi ki...

defne'nin ablası geldi demek.. herşeyin güzel başlamasına sevindim. böyle planlı bi yaşam güzel olsa gerek ve tabi kendi evinde çalışıyor olmak ta..

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails