27 Ekim 2009

MIM

Sevgili ruhdagi beni mim'lemis. Bende hemen cevapliyorum.

Bloguna neden bu ismi verdin?


Defneyle yasanan günleri paylasiyorum dedim, eeeeeeeh ne olsun blog ismi diye düsünürken aklima defneli günler geldi.

Bloguna yazarken star tribiyle olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?

Defne uyumasi gerek. Yanimda 1 fincan kahve olmasi gerek (kis aylarinda baileys'li).


En son satın aldığın garip şey nedir?

Cicek formunda bir cay süzgeci... (koziol)



Şeker gibi olduğun anlar?


Sevgili ile bas basa film izlerken yanimizdada bir sise sarap varsa seker degil balim bal...
Kendi kendime alis verise ciktigimda. Parkta kizimi izlerken. Balkonumda bitki cayi esliginde kitap okurken.




Arkadaşım, artık sormayın dediğin şeyler?


Ikinciyi düsünmüyormusunuz?

Nasil Au Pair aldiniz evinize? Sizdemi kaliyor? Kac para veriyorsunuz?

Home Office mi yapiyorsun, o nasil oluyor? Oooooh isin rahat desene?


Aynaya bakınca gördüğün?

Her gün farkli. Bazen güzel bir kadin. Bazen yorgun ve uykusuz kalmis bir zombi. Bazen "bu ben olamam" dedigim biri. Bazen genc bir anne. Bazen kücük bir kiz. Bazen... diye gider bu liste...
Ama kizimla kafa kafa verip aynaya bakmayi cok seviyoruz o zaman mutlu, huzurlu ve neseli bir anne görüyorum ve dünyalar güzeli bir kiz cocugu...

Kendini okutan blog dediğin?


Yan tarafta gördükleriniz ve oraya eklemeye zaman bulamadigim ama yorum biraktigim bloglar...


Bu blog sahibi-sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?


Hafta ici her gün: Özgürlük parki, Fenerbahce parki, Göztepe parki, nadiren Kalamis parki
Pazartesi: Göztepe pazari
Hafta sonlari: Bagdat caddesi, Sahil, Sahil yolundaki Nero Cafe, Istinye Park, Palladium


Peki ben kimleri mimliyorum?

Canım's

Boncugum

EbrUgur & Fatih

Cup of Relaxed

Sen Gelince

Huysuz Balik

Irmak Bebek

ve

bloguma en son katilan Emine'yi
mimliyorum daha önce mimlenmemisseler...

3 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Çay süzgeci çok hoş :)
Sıkıcı sorular ne sıkıcı değil mi?

Sevgiler.

Yelish dedi ki...

en kisa zamandayaziciim sekerim :)
Bu arada baileys'li kahvede ne icilir ama..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Heyooooooo ben de mimlenmişim :)))
Teşekkür ederim canımcım. Yazıcam en kısa zamanda. Sevgiler...

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails