16 Ekim 2009

Oyuncaklar

"Aslinda bebege oyuncak lazim degil, anne ve babalara lazim" demisti benim ebem. Öyle olabilir ama ben onun sözlerine pek kulak asmamistim ve yine birsürü sey aldik. Alirken dikkat ettigim bazi noktalar vardi.
- Tahta oyuncaklar favorimiz
- Kumastan olanlarda
- Plastikleri pek sevmiyoruz ama bazen yinede dayanamayip aliyoruz
- Kesinlikle yasina uygun oyuncak almak lazim
- Egitici oyuncak olmasida önemli
- Yikanabilir olmasi gerek (ben haftada bir bütün kumas oyuncaklari makinaya atiyorum)
- Marka oyuncaklarda cok önemli, en azindan sagliga zararli boya falan kullanmiyorlar
- Haba'nin ürünleri favorimiz (Cadde'de bamboline diye bir oyuncakci var göztepe parkinin saginda 200-300m sonra, orda haba ürünleri bulabilirsiniz)

Aldigimiz oyuncaklardan en cok kullandiklarimiz:














3 yorum:

iPeK dedi ki...

merhaba...oyuncaklar iyi guzelde bizimkisi 2 günde bıkıveriyor sonrada onları koyacak yer ara dur :)tek bıkmadıkları özellikle sarkı söyleyen müzik çalan oyuncaklar..sabah ögle akşam derken bu defada bizim KULAĞIMIZ ŞİŞİYOR:)ne çok sevıyor bebekler ses çıkaran şeyleri :)mutlu kal

My Smitten World dedi ki...

ben bu HABA nin oyuncaklarina bayiliyorum!!! her yasa uygun olani var ... Fatih´e cogu zaman oyun aldigimda o marka aliyorum cok egitici. sevgiler canim

Defnenin Annesi dedi ki...

@preses ece:gercekten öyle 2 günde bikiyorlar. O yüzden oyuncak secimi cok önemli. Bikmiyacaklari birsey bulmak gercekten zor. O yüzden buraya defnenin en sevdigini oyuncaklari koydum.

@Ebru: Haba gercekten cok iyi ama türkiye biraz pahali. O yüzden almanyadan tasimaya devam...

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails