7 Ekim 2009

Bebeginizin ayagi rahat etsin - Elefanten Ayakkabisi




Türkiyede bir cok anneden duyuyorum, "biz cocugumuza ortopedik ayakkabi aliyoruz" diye. Ve bu kesinlikle cok YANLIS. Ayaginda problemi olan kisilere ortopedik ayakkabi verilir eger simdi cocugunuza o tabani kabartmali ayakkabilari giydirirseniz ozaman ortopedik ayakkabi giymeye devam eder ve bir problemi olur.
Bu konuda en iyi marka Elefanten. Bu firma 100 yildir sadece cocuk ayakkabisi üretiyor ve isini gercekten cok iyi yapiyor. Her ayakkabi defalarca kontrol ediliyor ve garanti veriyorlar. Simdi WMS diye bir sistemleri var, bebeklerde ayagin genisligide cok önem tasiyormus. O yüzden bu ayakkabilarin normal numaralari + ayak genisligi (s, m, l) bedeni bulunuyor. Ve bebeklere kesinlikle 100% deri giydirmek gerek, ayagin hava almasini saglamak gerek.
Evin icinde ise asla ayakkabi giydirmemek gerek, cünkü en sagliklisi yalin ayak yürümeleri eger soguk oldugundan dolayi bu mümkün degilse sadece corap.

Elefanten ayakkabilari kisa bir süre önce Deichmann tarafindan satin alindi. Eskiden almanyada (yurt disinda) butiklerde satiliyordu. Simdi ise sadece Deichmann'da. Artik türkiyede bir cok yerde subeleri var. Eger internetten begendiginiz bir ayakkabi magazada yoksa siparis verebiliyorsunuz.

Evet cocugunuza clarks ayakkabida alabilirsiniz, ama türkiyeden alicaginiz bu ayakkabilar kesinlikle cakma cünkü bir kac yil önce clarks cocuk ayakkabilarini elefanten satin almis. Eger Clarks sayfasina girerseniz cocuk ayakkabisi üretmediklerini görüceksiniz. Ama türkiyede bir cok yerde clarks cocuk ayakkabisi satiliyor. Hemde ucuk fiyatlara...

Konu defne oldugunda baya arastiriyorum, sorusturuyorum herseyin en iyisi istiyorum... Her anne gibi



Deichmann ve Cindy Reklami (Cindy Crawford'a karsi büyük bir sempatim  oldugunu bilmeyen yoktur, sonucta her sabah birlikte spor yapiyoruz :-) ) O Tv'de ben salonda :-)


7 yorum:

My Smitten World dedi ki...

evet Yeliz bu ayakkabilar harika... Fatih´in ilk iki ayakkabisi (yürümeye basladiginda) Elefanten´di... Simdi daha cok spor ayakkabi giyiyor - cünkü Elefanten´in "COOL" ayakkabisi yok ;) öyle diyor "Ani men spoy abuka giicem onlay cool" :))

Efsun dedi ki...

Bende begeniyorum bu ayakkabilari. Bencede önemli ayak sagligi, burada bilirsin doktorlar cocuk sokakta yürüyene kadar ayakkabi önermiyorlar, Leon Can hala kalin corapla gezer evde. Ama Türkiye'de acayip bir ayakkabi giydirme meraki var. Corap giydirince sasiriyo insanlar, ay üsütecek ayakkabisiz gezilirmi falan diye. Türkiye'deki Deichmann da bitanede ayak numarasi ölcme sablonu hediye etti bize satici abla, ölcüp duruyoruz evde:) Sevgiler

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

yelizcim yorumum yok.okudum ilerde bilgilenmek için kaydettim hafızaya :))))

Yelish dedi ki...

tesekkurler paylasimin icin.
Benim bunalima girdigim konulardan biri bu...aaa diyorlar , ayagina almadin mi ortopedik vs ...Kafam karisiyor.Amerikada da stride ride cok iyi , satis elemanlari bile inanilmaz bilgili cocuk ayak sagligi hakkinda.Evde ayakkabi hic giymedi Ilyas hatta kapinin onune bile corapsiz ayakkabisiz firliyor bazen sesimi cikarmiyorum.

Clarks esim cok sever ok rahattir ayakkabilari ama okuyunca sasirdim cocuk , bebek ayakkabisi yaptiklarini bilmiyordum diye.
Demek onuda yapti bizimiler ha ! PES

Adsız dedi ki...

şu ayak genişliği meselesi çok önemli bizim için. gerçi oğlum bebeklikten çıktı artık ama.. ayak yapısı geniş olduğundan genelde sorun yaşıyoruz. inceliycem şimdi siteyi. teşekkürler tavsiyen ve verdiğin bilgiler için..

Defnenin Annesi dedi ki...

@gülcan: elefanten bebek ve cocuk ayakkabisi üretiyor. Bir bak istersen. Mutlaka egemen'e görede vardir. Karsidada Deichmann var. Hatta oraya daha fazla sube actilar

Anne ve Bebisi dedi ki...

Merhabalar,
Bahsettiginiz clarks, bizim clarks mi? :))

http://www.clarks.co.uk/kids

Bildigim kadariyla eski bir Ingiliz firmasi Clarks ve Ingiltere'de her yerde. Belki sizin bahsettiginizle sadece isim benzerligidir.

Sevgiler :)

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails