19 Ocak 2010

Haiti- Yardim etmek lazim



Su anda alman ZDF kanalindan cok güzel bir organizasyon var, Haiti icin. "Ein Herz für Kinder" (Cocuklar icin bir kalb) Thomas Gottschalk'in sunuculugunu üstlendigi bir yardim kampanyasi. Herkes yardim ediyor. Sirketler, okullar, aileler icinde sevgi ve kalbinde insanlik olan herkes.
Su anda tam 9.000.000 Euro toplandi.
Genelde her aile 50Euro gönderiyor, cocuklar harcliklarindan 5 Euro.
50Euro 100TL neye vermiyoruz ki...

Haberleri seyredip "aaaa aaah yazik" demekle olmuyor, birseyler yapmak lazim.
Ama ben türkiyede insanlarin 90%ninin (belkide daha fazlasinin) icinde insanlik ve sevgi göremiyorum :-(
kocaman bir umursamazlik var bu ülkede
NEDEN????

O yüzden dogdugum büyüdügüm ve icime insan sevgisini bolca yerlestiren ülkenin insanlariyla birlikte haiti'ye yardim ediyorum bu aksam...


su an 17.859.462 Euro olan yardimda bizimde acizik tuzumuz ama bol bol sevgimiz var...



3 yorum:

My Smitten World dedi ki...

evet Yeliz haklisin - yardim etmek lazim! Bizde yardimimizi gönderdik daha ilk günlerde ... Allah o insanlarin yardimcisi olsun!

ceydabural dedi ki...

aslında elden geldikçe yardım yapılmalı haklısın

Açalya dedi ki...

cok güzel, umarım yardımlar çoğalır...çağrın için teşekkürler Yeliz!

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails