22 Aralık 2009

Mutluluk


orkidem 1 yil aradan sonra tekrar aciyor...

11 yorum:

fotograf penceresinden dedi ki...

ne güzel :)

GüLCaN dedi ki...

aa ne güzel.. gözün aydın. açınca da göster bize. ben çok severim orkideleri.. kayınvalidemde de var..

suinci dedi ki...

orkideye bayılırım.hadi bunu güzel bir haber gelecek diye yoralım...

Esin (Huysuzbalık) dedi ki...

Ne güzel ufacık şeylerden mutlu olabilmek. :) Sevgiler...

banu dedi ki...

ah ne güzel :) benim de 5 orkidem var... hepsi de annemin eski komşusu tarafından "açmıyor öldü bunlar" denilip çöpün kenarına bırakılmıştı. biz aldık :)

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

ayy ne güzel çok güzel bir şans bu.maşallah diyelim ozaman.

* YeLiZ * dedi ki...

senin evinde olur da acmaz mi .
Minik melek mi suladi yoksa orkideni ? :)

meltem dedi ki...

amanın maşallah:)

meltem dedi ki...

amanın maşallah:)

Zeynep A. dedi ki...

Benim de en büyük mutluluklarimdan bir tanesidir bu olay! uzun zamandir bekliyorum ben de, darisi basimiza! Yasasin küçük seylerden mutlu olmalar!!:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Mutluluğunu anlıyorum, benim de 6 senedir her yılbaşı açan orkidem bana aynı mutluluğu yaşatıyor:)

Bunlarda ilginizi cekebilir

Related Posts with Thumbnails